Dit doet David

David vindt nieuwe woorden, beelden, ideeën en perspectieven voor betekenisvolle merken en veranderende organisaties. Analytisch scherp, strategisch slim en creatief sterk. Maar boven alles verbindend, want veranderen is een teamsport.

purposefinding / (her)positionering / merkarchitectuur / internal branding / employer branding / huisstijl / campagnestijl / tone of voice / creative direction / geïntegreerde campagnes / storytelling / content formats

Ons manifest

Hier gelooft David in

Voor idealen sta je op

Idealen bewegen mensen, daarom staan de idealen van onze klanten altijd centraal in ons werk

Een beeld zegt meer dan duizend rapporten

Verbeelding brengt je overal, daarom zetten wij vanaf de start onze verbeeldingskracht in

Waarom moeilijk doen als het samen kan

Gedragen ideeën blijven bestaan, daarom betrekken wij klanten en stakeholders intensief bij ons werk

Dit is David

David is een team van tien bevlogen, betrokken en weetgierige mensen die met hun werk het verschil willen maken. Dromers, denkers en doeners tegelijkertijd.

— Goei volk —

Aart Kuipers

Op de kunstacademie wist Aart één ding zeker, die foute reclamewereld, dat ging ’m niet worden. Kort na zijn studie ging hij de reclame in… Een snelle reclamejongen zat er niet in. Aart ontwikkelde zich tot een creatief van de bedachtzame soort. Eerst denken, dan doen. Willen weten hoe de dingen in elkaar steken, wat er in het hoofd van mensen omgaat. En dan raken met woorden en beelden. De idealen zijn nooit vervlogen. Aart is ervan overtuigd dat alleen organisaties die waarde creëren voor onze samenleving, die zorgen voor hun omgeving, die open en eerlijk zijn, de toekomst hebben.

Pascal Hollart

Nieuwe creatieve energie bij David. Pascal is een gepassioneerd senior creatief, breed georiënteerd en heeft het hart op de juiste plaats! Hij zal zich bij David voornamelijk bezig houden met conceptontwikkeling en creatie. Hij is altijd in voor goede verhalen én is gefascineerd door fotografie. Pascal wil met zijn werk waarde creëren voor mens en samenleving.

Lisette van Zoggel

Zoals ze zelf zegt is Lisette de MOE (Manager Of Everything) van David. Lisette is gegroeid in een rol die verder gaat dan alleen administratie. Ze is altijd goed voorbereid, overdacht en laat niets aan het lot over. Ze heeft sterke voelsprieten voor wat er in het team speelt en doet daar dan ook direct iets mee. Laat administratieve zaken maar aan Lisette over. Verschillen zoekt ze tot de cent nauwkeurig uit.

Iris van der Meer

Net afgestudeerd aan de hogeschool en nu aan het werk als projectmanager bij David. Met een grafische achtergrond, een hart voor maatschappelijke vraagstukken en barstensvol creativiteit is Iris bij David in een warm bad terecht gekomen. Haar functie als projectmanager vervult ze door anders te durven kijken: door de mens centraal te stellen. Ze brengt overzicht, sturing en helpt bij het vinden van jouw verhaal. Dit met een berg enthousiasme en een aanstekelijke glimlach. Samen optrekken om de wereld een beetje mooier te maken, daar wordt Iris blij van.

Nico Verheijden

Nico is een ervaren professional in het marketing- en communicatievak, zowel in een rol als ondernemer als in een rol als adviseur. Hij is gefascineerd door wat het je oplevert als je je als merk op een goede manier weet te manifesteren, zowel intern als in een veranderende markt. Hij heeft de afgelopen jaren verschillende grote organisaties geholpen de vertaalslag te maken van strategie naar merk, communicatie en gedrag. Nico is analytisch sterk en werkt en communiceert met een aanstekelijk enthousiasme waarmee hij alle lagen van een organisatie weet te raken.

Denise Jennissen

Denise is de vrouwelijke creatief binnen David. Van ‘goed’ design gaat haar hart sneller kloppen. Al sinds haar opleiding Grafisch Ontwerp op de kunstacademie werkt zij vanuit beargumentatie en concept. Een mooi ontwerp is subjectief. Daarentegen is een goed onderbouwd ontwerp, wat er ook nog eens visueel aantrekkelijk uitziet, eerder een schot in de roos. Dat is waar ze altijd naar streeft. Met oog voor detail, enthousiasme en eerder opgedane ervaring op het gebied van o.a. (food)packaging, signing, en commercieel design, zijn uw vormgevingsvragen bij haar in goede handen.

Walter van der Velden

Walt.R is de naam van een Ai die ruim 52 jaar geleden het licht zag. Deze Ai is in het geheim gebouwd met als belangrijkste doel zichzelf te ontwikkelen en te leren aan de hand van interacties met mensen. In de loop van de tijd is gebleken dat de verbeeldingskracht van Walt.R sterk is toegenomen wat geresulteerd heeft tot een groeiend bewustzijn bij de Ai. Onderzoekers bij David hebben ontdekt dat het inzetten van deze verbeeldingskracht in verandertrajecten leidt tot een positieve gedragsverandering bij opdrachtgevers en hun stakeholders.

Martin Pleging

Martin is ervaren adviseur op het snijvlak van merk- en organisatieontwikkeling. Naast het verkopen van David en het verder uitbouwen van samenwerkingen met klanten, houdt hij zich inhoudelijk o.a. bezig met alignment onderzoek en internal branding trajecten. Met klanten zoeken naar voor hen goede communicatieve manieren om het juiste organisatie gedrag (cultuur) te ontwikkelen vindt hij keer op keer boeiend. In zijn vrije tijd draagt hij als bestuurslid van de Wensstichting SHAMAJO bij aan het onbeperkt laten genieten van meervoudig gehandicapten.

Ray Roovers

Ray is een denker en een doener. Hij brengt complexe zaken tot de eenvoud terug. En dan overgaan tot actie, een positionering vertalen naar relevante content die boeit. Samen kijken naar het resultaat om er samen van te leren. Zijn onuitputbare energie en enthousiasme zorgen ervoor dat hij mensen meekrijgt en verbindt. Ray houdt dan ook van nieuwe contacten leggen. In Ray's wereld bestaan geen vreemden. Alleen vrienden die hij nog niet heeft ontmoet.

Lieke Koch

Hoe faciliteer je collega’s, klanten en partners maximaal in het doen van hun werk? Dat is waar het hart van Lieke sneller van gaat kloppen. Ze is een enthousiaste en ervaren projectmanager. Het creëren van overzicht, het managen van verwachtingen, resultaatgerichtheid en nauwkeurigheid. Dat is de kracht van Lieke. Samen zorgen voor tevreden klanten, daar wordt ze blij van.

Opdrachtgevers

Boek 60 minuten met David

Tijd voor verandering? Boek 60 minuten met David. We gaan de diepte in, naar de kern van uw vraag. Dat doen we samen in een inspirerende powersessie. Handen uit de mouwen dus. Wat dat kost? 60 minuten van uw tijd.

    Uw naam *

    Organisatie *

    E-mail *

    Bericht