Minister Bussemaker noemde ROC Midden Nederland een voorbeeld voor andere roc’s. Reden om even achterover te leunen? Zeker niet! Bij ROC Midden Nederland wordt alweer hard gewerkt aan een hernieuwde visie, koers en positionering. Wij werkten mee. Het resultaat: een prikkelende corporate story en een energieke huisstijl-update.
Het resultaat: een prikkelende corporate story en een energieke huisstijl-update.
Het succes van ROC Midden Nederland zit in kleinschalige vakcolleges, waar onderwijs voortkomt uit het delen van enthousiasme voor het vak. Van de petrolheads op het Automotive College, tot de code geeks op het ICT College. De energie die docenten, vakmensen en studenten geven aan deze colleges werkt ontzettend aanstekelijk. De vonken spatten er niet alleen vanaf, ze slaan ook over op anderen. En dat is nou net wat we in deze tijd van blurring en crossovers nodig hebben.
Als deze uitdrukking ergens op van toepassing is, is het op ROC Midden Nederland. Maar wat betekent dat voor een corporate story? En hoe ziet een huisstijl er dan uit? We laten het jullie binnenkort zien op onze website. Tot die tijd, hier alvast een tipje van de sluier.
