Model Model van de maand: het Brand Alignment Model Bij David hebben we het Brand Alignment Model omarmd. Het vormt de 3D-blik waarmee David…Aart Kuipers28 juni 2018
Evenement Visie, missie, vici! Maike Veldhoen krijgt deze vragen dagelijks voor haar kiezen bij Upane. Tijdens de sessie kon…Aart Kuipers21 juni 2018
Klant De kracht van purple marketing Improving the self esteem of the world is de missie die Anytime Fitness uitdraagt. De…Aart Kuipers7 juni 2018
Onderzoek Werk en spelen Werken mag ook leuk zijn. Liefst is dat zo. Steeds vaker wordt daarom het nut…Aart Kuipers21 mei 2018
Inzichten Geef je werknemers een goed bord eten “Daar kun je wel aan wennen”, voorspelde collega Denise bij het lunchbuffet. En zo is…Aart Kuipers7 mei 2018
David Docent in de praktijk Als hogeschooldocent ben je altijd bezig met de nieuwste inzichten en ontwikkelingen. Maar ja, je…Aart Kuipers20 april 2018
Evenement Purpose en geloofwaardigheid Want wat bedoelt David precies met Merkmanifestatie? Dat de strategie van je bedrijf, de interne organisatie én de…Aart Kuipers13 april 2018
Inzichten Het is een tijd om samen te werken Waar wij geloven dat de beste oplossingen voortkomen uit interactie met elkaar zijn er nog…Nico Verheijden26 maart 2018
Inzichten Positieve verandering of…? Je denkt; ze hebben het door. Ze gaan hun middelen inzetten om een bijdrage te…Nico Verheijden23 maart 2018
Klant Simac: Information Teamnology Simac is wat je noemt een echt Brabants familiebedrijf en al generaties lang een belangrijke…Aart Kuipers22 januari 2018
Onderzoek Duidelijkheid in één dag Dankzij technologische en maatschappelijke ontwikkelingen zijn merken en organisaties geen gesloten bolwerken meer. Iedereen kijkt…Nico Verheijden18 januari 2018
Inzichten Onaf David maakt zich het communicatieprobleem van een opdrachtgever altijd eigen. Neem bijvoorbeeld gemeentelijke processen en…Nico Verheijden16 januari 2018
David Boinggggg! Goed nieuws. David heeft de Europese aanbesteding van ROC Midden Nederland gewonnen! Een nieuw contract…Aart Kuipers7 januari 2018
Model Het 4p Model Technologische ontwikkelingen maken het merk meer en meer transparant, een soort glazen doos. Daarbij vinden…Nico Verheijden13 december 2017
Inzichten Sloop de waan van de dag! De ‘waan van de dag’ scoort in elk geval heel hoog. Steevast wordt ‘de waan’…Martin Pleging24 november 2017
IdealenModel Power of purpose – whitepaper Een onderzoek uit 2015 door Harvard Business Review laat zien dat organisaties met een krachtige…Nico Verheijden21 oktober 2017
Model Customer Empathy Map De map stelt ons in staat om nog dieper in de belevingswereld van de klanten…Aart Kuipers10 oktober 2017
David Martin & David Hij legt zelf uit hoe hij zijn rol bij David ziet. “Ik ben een groot…Aart Kuipers4 oktober 2017
Inzichten All together now Anno 2017 dwingt de snel veranderende buitenwereld bedrijven en organisaties om hun communicatie mee te…Aart Kuipers23 juni 2017
Inzichten Model van de maand: Het 5c Model Het 5C-model geeft richting aan het positioneringsproces van een organisatie. Het model maakt inzichtelijk welke…Aart Kuipers22 juni 2017